Friday, November 22, 2013

Keistimewaan GLA Shaklee

Assalamualaikum. Apa khabar semua. Hari ini saya nak bercerita tentang keistimewaan GLA Shaklee. Banyak customer yang berpuas hati apabila menggunakan GLA niii. Kawan-kawan boleh baca keistimewaan GLA SHAKLEE di bawah ni.

 
 SO, Jika ada di antara kawan- kawan yg berusaha untuk mendapat zuriat boleh try GLA ni. DI samping tu kena lah banyak5 berdoa kpd NYA.  Ada juga orang yang bermasalah period tak teratur, CYST & Fibroid juga mengambil GLA ni.  Adik kepada  kawan saya (lelaki) yang bermasalah kencing manis . Beliau  mengambil GLA disamping vitamin B kompleks, alfalfa dan zink. Beliau sangat heppi sebab bacaan glucosenya turun dari 17 kpd 7 dlm masa 1 bulan sahaja. Alhamdulillah.   "Setiap penyakit ada ubatnya kecuali mati."
 
TESTIMONI 1

"Say nak share testimonial saya menggunakann GLA selama 2 bulan....Alhamdulillah cyst saya dah pun mengecut dari 4++cm (tak ingat yang tepat) ke 3.6cm...tadi saya buat check up kt klinik nak tengok saiz cyst saya dan Alhamdulillah...dan period saya pun dah tak keluar darahberketul2 lagi....makan GLA adalah salah satu usaha saya sebab doktor pernah cadangkan saya buat pembedahan tapi saya tolak dan mencuba GLA ni...mudah-mudahan tahun 2013 nanti ada rezeki untuk saya pregnant pulak...doakan saya yer kawan2...."
Credit to fatonahzotas

TESTIMONI 2

0 comments:

Post a Comment