Monday, November 25, 2013

TESTIMONI VITA-LEA: Ubat kuat saya

Assalamualaikum . Semoga kawan-kawan kat luar sana sihat & gembira sokmo. Hari ni saya nak kongsi kebaikkan satu lagi vitamin hebat yang di hasilkan oleh saintis Shaklee iaitu VITA-LEA. 

Saya ni seorang working mother, macam orang lain jugak.Setiap hari macam-macam benda nak kena settle. Stamina mesti tinggi.

 
Testimoni sendiri :
Bagi saya sendiri, sebagai seorang ibu bekerjaya banyak kerja yg perlu saya bereskan setiap hari. Sebelum saya ambil vitamin dari Shaklee ni saya rasa cepat letih. Bila sudah selesai solat Maghrib tu rasa terus nak "tumbang" kerana keletihan mengerah tenaga sepanjang hari , Kini Alhamdulillah, saya rasa cergas dan bertenaga sepanjang hari. Kini saya jarang sangat "tumbang" selepas solat maghrib. Vitalea nilah ubat kuat saya. Alhamdulillah3.

 
 Tambah bersemangat nak telan vitamin hijau Vitalea bila baca banyak testimoni2 pengamal Vitalea yg lain. Jom baca.  
 



 
Jadi ibu-ibu di luar sana marilah cuba multivitamin Shaklee yang hebat ni. Rasakan perbezaanya.
 
YOU ARE WHAT YOU EAT
 
Hubungi saya untuk hargaistimewa!!!
SMS/WhatssApp   0199155537

0 comments:

Post a Comment